När allt går bra för mig, kan ingen bryta ned mig.

Godmorgon sunshine's! vaknade med toppen humör imorse, allt gick så bra igår.. kan berätta lite närmare vad jag jobbar med. Jag jobbar som personlig assistent som jag gjort förut också för några år sedan, innan dess har jag jobbat inom alla områden typ, men nu sist på hemtjänst! är väldigt likt med ändå inte. Jag behövde bara gå en introdag och igår fick jag vara där själv från 5 till 12 på kvällen! Och hon var jätte nöjd med mig, jag kan inte vara gladare, funkar detta och min andra brukare så har jag ett heltidsjobb! Och det är precis det jag alltid velat ha, men tar vad jag får så jag får in en inkomst, men kan säga att passar jag med min andra brukare också så får jag in en fet lön varje månad *chiiiichiiing* =)
Idag så ska jag börja jobba vid 9.00 sen slutar jag vid 3 och då åker jag hemåt, duschar tar en powernap och vilar ut mig, ska sedan på middag hos Helena eventuellt ska Danne med mig dit ( min granne ) ... sen blir det nog lite partyparty också, eventuellt utgång :) Imorgon så kommer mina tjejjor hit för lite dricka och dem ska få se lägenheten, sen blir det utgång på det!! Vill ni jag tar bilder under kvällen och visar er vad vi gjort? kommentera! 


Nu ska jag sätta på en kopp kaffe, ta en macka och sätta på lite reaggae och bara njuta! ha en toppen fredag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0