Godmorgon

Gooolaamorron eeelleeehhhh ;D !! Uppe me tuppen, vakna till vid 05.00 haha *vilket skämt* ... låg och mös me min älskling, sen gick jag upp drack kaffe, ett glas juice, en macka & en tallrik me lite fil och musli! bra start på dagen. Slängde mig sen in i en varm lång härlig dusch!! gjorde rutinerna man gör hos en tjej ;) sen smor jag in hela mig med bodybutter som luktar helt underbart! rekommenderas starkt, och tro mig den får killarna att ... woooshaa! hehe :)

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka iväg till halv 9, då jag ska åka till Täby och jobba mitt pass. Efter det blir det förbi godisaffären * läs systembolaget * hehe...och sen blir det hem fixa och bädda rent och göra mysigt i rummet, för vem vet vad som väntar haha * skämt o sido * ... sen ladda inför kvällen! vad ska ni göra ikväll ? hemmamys ? fest ? tell me ! Besos.¨


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååh vart finns den krämen att köpa? kram / en trogen läsare :-)

2011-09-30 @ 08:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0