sammanfattning av min helg.


Dålig uppdatering i knöw, bla bla bla...
Fredags som sagt så förade vi hos mig jag & några vänner samt min bror och hans friend. Sedan vid halv 12 begav vi oss först till Våning 1 och sedan begav vi oss till Gästis. Vi gick in och det kostade 100 kr inträde (?) wtf... för att Peter Siepen var DJ? omg... haha... men jag slank in så gjorde mitt sällskap med ;) hähä! Vi drack och hade jätte kul, träffade min baby Eddie där och fick kramas massor, som jag saknat han. Sedan begav vi oss hem till Eddie när det stängde efter många moment, satt o drack o chilla ute vi var runt 8 st kanske om jag minns rätt ? haha höll på frysa ihjäl.. skaka som ett cp, så vid halv 5 kom jag hem och la mig i min sköna säng sooov skönt tills bakisångesten kröp fram.... mådde piss precis hela jävla dagen, upp klockan 12 möta bror i Centrum försöka få i sig mat.. några tuggor sen inge mer, hem sov och sen upp för att åka och jobba dagen efter ... sen hem o dö i sängen haha! aah det var sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0