zuuuuuuuuuup?

Hej alla glada! kunde inte blogga något mer igår för när jag kom hem så strulade internet och jag var totalt död. Så jag gick upp i min säng och däckade stenhårt! vaknade imorse och åkte till jobbet, slutade runt 1 så jag åkte me mami till Bmw i Danderyd och kollade på en bmw 116, skit skön att åka i men nja :p , sen drog vi förbi Audi och provkörde A1 och A3 .. A3:an har jag kört flera gånger och tycker den e skön, men det här var för slö att komma upp i varv :P så vi provade nya A1an stylad och tokfin, och den gick som ett spjut! så på måndag blir det förmodligen den om ;) Men nu ska jag chilla om det inte händer något spännande ikväll.. jobbar som sagt bara till 11.00 hela helgen! sooo keeep up. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0