What goes around, comes around.

 

 

 

 

 

 

En liten rolig lista, kan du kan jag!

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina brudar.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt middag

Det sista du sa högt: Gaaaaaaaaaah! va häänder ?

Det senaste någon sa till dig: Kom vi drar till donken!

Vad har du druckit idag: Kaffe, juice & fruktsoda

Vad var det senaste du åt: Köttfärs me stekt lök och lite grönsaker

Vad var det senaste du köpte: Fyndade på ikea idag, remember :D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå ?

Vad är det för väder hos dig nu: Varmt och mörkt.

Godaste glassmaken: Päronsmak

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag gjorde.

Sover du tungt: För det mesta ja!

Drömmer du mardrömmar: Ibland...

Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag, älskar mitt jobb.

Favoritklädsel: Chill eller leggings och en fin tunika till.

Favoritlåt just nu: Chris Medina  -  What are words.

Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner & familj.

Vad ska du göra härnäst: Hitta på något ?

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Uttråkad och seg.

Favoritgodis: Lakritz eller surt.

Kläder just nu: Mjukis och ett linne.

Vinterplaner: Thailand med min soulie Milla.

Hur många kuddar sover du med: 4 st just nu.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, men vill va morgon.

Vad är viktigast för dig: Ärlighet och tillit.

Är du kittlig: Haha kanske :p

Snarkar du: Nej, förkyld lite om ja ligger på rygg.

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekten: Håriga spindlar.

Längtar du mest efter just nu: Någons famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0