tegel efterfest, u name it.

Godmorgon godmorgon! E helt trött, vaknade för en stund sen.. somnade runt 6 imorse kom hem då typ, blev spontant igår till tegel haha ? påminn mig inte, som jag alltid sagt ... värdelööst! jag var iallafall chaffis igår så körde dit och det var väl skönt, hade inte åkt kommunalt hem igår, såg bara hur mycket problem folk hade för att komma hem när dem stängde haha! iallafall när dem stängde så joinade jag marre och nico med till någon efterfest precis bredvid tegel, det var mycket folk där... det var väl sådär eftersom alla var fulla och drack och lilla jag satt o smutta på en cola för jag körde :p ... sen blev de tjaffs hit och dit, och jag orkade verkligen inte... så runt 4 droppade jag den skiten, körde några och hämtade några... skulle träffat Mabou också men det tog ju år innan sen blev de försent :( förlåt!! men iallafall sen kom jag hem och dog i sängen, nu gör jag frukost och halv 4 börjar jag jobba... Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0