Bildbomb!

Bilderna är inte rättvisa...dem glittrar och är så betydligt mycket finare i verkligheten men som sagt fottade me min sunkiga mobilish så va förväntar ni er ;)
Enjoy!
Örhängena från guldfynd, som jag ska ha på mig nu vid ett speciellt tillfälle.
Ur & Penn - 2 bas örhängen, ett fint halsband och fjäderhalsband.
Testing parfymer man fick när man handlade på Åhlens ;)
1 guy 1 girl, men älskar killparfymer så får se om den ges bort ;) hehe!
Min nya älskling! har massa nya älsklingar i en korg men du e nyast :)
Ansiktskrämer man fick idag :)
Min nya baby, skit fint armband från guldfynd! Love hope faith <3
Bättre bild på min baby :)

'' Mamma idag : du och dina jävla fjädrar på alla smycken '' hähä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0