Behandla den andra, som du vill bli behandlad själv.

Ärlighet varar längst, jag förstår inte och kommer nog ALDRIG forstå bokstavligen hur man kan såra en annan människa med flit? hur man kan sitta säga en sak ena dagen sen fucka ur andra dagen? Jag har aldrig haft svårt att släppa in nytt folk i mitt liv, att ge varje människa en chans... men efter denna människa så blev det droppen, jag har alltid gillat denna människa, jag gav det en chans... personen sa så mycket till mig som fick mig att tro, jag var glad och berättade för min mamma massor... Det jag inte förstår är varför säger man ena dagen '' jag saknar dig, bla bla älskling, de kommer bli vi yadayadayada, ringer dig sen lovar... puss... tar mina läppar mot sina, sover me mig? '' för att SEN skita i att ringa eller nej förlåt '' du glömde '' .. för man glömmer ju ringa nån man ''saknar'' ? ... för att inte hålla sitt ord, när ens mamma storhandlat för du skulle komma och mycket annat.. Vad är det svåra med att vara ärlig eller hålla sig till ett spår? är du schitzo kanske? .... jag tycker det är synd att det blev som det blev, för jag trodde på oss eller iallafall på dina ord. Jag hatar dig inte, kommer aldrig hata dig! men jag är besviken och du småhögg mig i hjärtat! Jag vet inte vad det är med dig, har jag gjort något? pratade me dig , och du var glad samma dag skulle du ringa men ignonerar istället mina sms? please ... du är inte barn längre, stå för dina ord.. Säg inget du inte menar, så onödigt ? ... Vill fortfarande veta vad felet är, och jag hoppas du åtminstode 5 minuter av ditt liv och berättar det... för det är väl inte så mycket begärt? bara så otroligt omoget och barnsligt att inte ens höra av sig...
Vet att du kommer läsa detta, och är det så att du väljer att fitta dig så varsegod... men kom ihåg behandla folk som du själv vill bli behandlad, och jag har inte gjort något annat än behandlat dig väl. Men det är som vanligt man får bara skit hur snäll man än är, och jag funderar starkt på att vara lika idiotisk själv mot folk men sen kom jag att tänka på att jag inte vill vara sån, jag e för snäll för det...karma kommer alltid tbx mot en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0