Baby don't trust my words.

All natural baby.
Blev ingen shopping idag, vi insåg att det var waaay to hot så vi pallade inte gå runt i affärer och trängas me svettiga människor.. så vi drog förbi Ica köpte me oss pastasallad, lite drickor, drog ner till sjön och satte oss på en filt och mös i 2 timmar, snackade om allt mellan himmel och jord... haha :-) Sen drog vi hemåt, jag däckade i soffan till ungefär 9 ikväll haha... jag e hopplös, sen så nu sitter jag här.. får se om vi drar ut ikväll, jag kör iaf. annars så blire bara titta tv och mysa me mina älsklingar! Imorgon ska jag jobba kväll och min älskade mami kommer hem, tur de för vi måste storhandla ! haha =D nej nu ska jag återgå till någon film på 7an, ganska okej faktiskt och äta min middag som består av ett paket nudlar (?) .. gör också middag till jobbet imorgon kycklinglår i ugnen, jag e såå kreativ... u name it liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0