3 augusti

All eyes on me.
Gaaalet fint vääder ute idag, ska ringa mina brudar och få upp dem så vi kan dra iväg och göra något nytta av denna lediga dag, sen jobbar jag nämnligen torsdagkväll... sen fredag lördag söndag dag! tagg tagg !! måste också sluta ha på AC i bilarna och ha fläkten på i mitt rum hela tiden, jag vaknar upp helt täppt och det e skit irriterande, blir liksom aldrig frisk!! daaah.
Apropå ingenting, min mamma är ju för söt... när jag fyllde 21 år så befann jag och mina brudar oss på en kryssning och eftersom min mamma inte träffade mig då så hade hon skickat ett vykort till mig, haha hon e så goooooo!!



Nu ska jag återgå till att få liv i mina bruds, kärlek och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0