Jag e jag, du e du..

Jag tänker aldrig ändra mig för någon, jag är mig själv.. och jag e stolt över det. Finns så många människor som inte kan vara sig själva, utan måste anpassa sig efter andra.. och det är patetiskt, det kallas för dåligt självförtroende, att inte tro på sig själv.. och då behöver man hjälp!... Jag är inte den perfekta flickan, jag röker jag dricker.. jag gör saker, jag skojjar mycket.. jag har en konstig humor, jag skrattar alltid åt mina egna skämt ... jag är inte perfekt, och det är ingen.. hur kul skulle det vara om alla var perfekta? då skulle ingen vara perfekt.

Visst röka är inte bra, men vafan är bra ? inget är bra.. du kan få cancer av så mycket, sitt och proppa i dig dina chips, medans jag röker mitt paket.. du kan få cancer av chips med, jag dricker om jag vill, det ska väl du skita i ... jag går naken i mitt hus om jag vill, jag skriker om jag vill ..jag har sex om jag vill och med vem ska du skita i, jag är mig själv, and im proud!  Det finns så många som måste våga vara sig själva, och om du spottar offentligt? rapar ? shit ... varför bry dig?  VÅGA VARA DIG SJÄLV!

   

 





Eller? har jag fel ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0