Wiiihoo!!

Hemma igen, lång dag vid studion ... jag piercade ögonbrynet först av alla, var inget nytt kändes inte har ju gjort där förut så... han sa att jag inte ska göra 2 piercingar samtidigt, så jag ska göra bröstet om 1 månad då ögonbrynet läkt, wiho! jag bokade tid också för tatuering.. ska skriva Caszandra i skrivstil på skulderbladet kommer bli skit fint så det ska jag göra nästa onsdag :D:D !!

Idag piercade jag ögonbrynet, Marielle tungan, Lena tungan, Kim tungan, Madde läppen & Nadin bröstet :D galet nice... om 1 månad är det min tur för tutten, längtar skiten ur mig fyfan!! .. och tatueringen me.. galet fint de kommer bli :D:D Pusssssssssssssssssssssss


Tegel ikväll , nu kör vi bruds och grabbs :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0