Piercingar

Godmorgon bloggen, hoppas alla sovit gott det har jag .... mami tvättade alla mina sängkläder och manglade dem, så det var bästa att sova inatt sov som en prinsessa! UNDERBART.
Runt halv 4-4 ska jag och Nadin in till stan, till NK köpa en ny goose jacka till mig.. hoppas dem har dem fina inne bara osv osv :) vi får se vad det blir för något fint.. =)

Imorgon ska jag och 3 brudar in till hennes bror och pierca oss, jag ska göra en ny i ögonbrynet jag hade ju där förut men tog ut så ska ta om, sen ska jag ta i bröstvårtan =) som jag längtat wiie!!.. Nadin ska ta några fler i öronen och i bröstvårtan och Marielle ska ta i tungan =) UNDERBART! ..

Mig <3 piercingar på HÖGNIVÅ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0