Galet rolig kväll igår på chaplin's!

Hej Bloggen!
hoppas ni sovit bra för det har jag gjort! =] , Igår var det en sjukt rolig kväll... det började me att vi drog till tegel men palla inte så vi tagga in till stan ; Jag Marielle Malin Sara Madde & Kim.. vi drog till Chaplin's och det var fan skit kul där.. för när man var ett gäng så blev de skit kul =) , vi träffa också på ett killgäng som satt me oss hela kvällen och bjöd på dricka och massa shotts, så tror ni jag blev full? hmm ja! haha, dansa som fan och hade askul.. kom hem 5 imorse! :) Lyckad kväll .. Tack alla :D

Kommentarer
Postat av: Alexx

"så tror ni jag blev full? hmm,ja"

Hahaha skön du är;P

2010-01-14 @ 18:43:52
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0