Flytt :)

Lördag! lördag, jadu.. igår hade vi skit kul. Vi var hemma hos Marina's kompis Linda i åby och körde buzz & singstar hela kvällen, sen runt 12 så fick vi skjuts ner till centrum då vi drog till tre kronor, mötte upp allt folk.. alla var ute igår :) så det var skit kul träffa alla, vi festa dansa hela natten lång! , sen drog vi hem när de stängde..
Idag ska jag flytta till Kungsängen, så jag vet inte när jag bloggar nästa gång!, pappa har typ världens segaste data, men de ska vi ändra på... annars är jag hemma hos mamma varje helg typ, men ikväll ska vi ha kul!.. massa folk som bor där som ja ska träffa ikväll :):) Hoppas ni har de bäst tills vi ses nästa gång!

Miljoner pussar / Caszandra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0