3 mars, 20 år!

Länge sedan jag skrev något här, har bara inte haft lust helt enkelt. :) Men nu tänkte jag blogga lite...
Fyller år snart, 3 mars.. inte långt kvar alls :) den dagen ska firas me kryssning me mina älskade vänner
sen på helgen så blir de stort lokalfirande, då man också köpt me massa goda flaskor från kryssningen! :)

Vad har hänt i mitt liv dem senaste veckorna då?
Mjaa, jag har fått lite pirr i min mage.. jo men visst :) hiihhi
får hoppas på de positiva bara, men vad gör man inte (?) :)


Världens bästa kille, jag kan prata me dig om allt... varje gång jag träffar dig
du får mig att bli så jävla glad! du utstrålar glädje och lycka jämt runt mig, alla dessa år vi kännt varandra, jag är bara glad att du finns kvar och inte lämnat min sida, du är äkta vännen.

Du är den bästa killkompisen ever, och jag släpper aldrig taget om dig!
Love you.


Eddie Mattsson, solstrålen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0