ONSDAG!!!!!!!!!

Hej alla underbara jävlar ! :)

Idag är jag utvilad, vakna för en stund sen ... fett skönt.

Sooooolen skiiiiiiiiiner fooolket =)

Idag ska jag dra me Nadin till Åkersberga, hon ska klippa sig och fixa sitt hår inför min födelsedag :) wiho!... får se om jag också gör något då, mitt är så jävla långt och tjockt.. haha spelar ingen roll vad jag gör me mitt hår, det är lika långt igen om någon vecka :p ahha växer som ogräs! men men

jag tänkte köra på fina stora lockar i mitt hår på min födelsedag vad tror ni om det? :)


Mitt håååååååår ! :P





Lite svar på frågor ;

Tess :

Vad jobbar du med? :)

Svar ;  Jag jobbar på förskola & ibland som personlig assistent, jag blev också kontaktperson i förrgår :)

Malin ;

Festa med de dina bästa på fredag eller Lördag?

Svar ; Hela helgen lång, är det Malin Lindkvist som möjligtvis frågar ? :)




PEACE!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är det.. var ska du festa?:)

2010-02-24 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0