Min helg.

Sammanfattning av helgen :

Fick ju helg som sagt i torsdags redan så runt 6 kom min bror och hämtade mig, då jag drog till Husby till M och sov över hos honom till lördan, då på torsdan vi bara slappade till film och myste sen sov, sen på fredan som var skit lugn tills typ klockan 22.00allt folk droppade in och de blev en jävla fest! Eftersom jag & M bara hade ätit nudlar på hela dagen, fråga mig inte varför... så drack jag några glas rent sprit och shottade som absolut inte gjorde det bra för min stackars mage så jag mådde skit rättare sagt hela kvällen & natten & morgonen därpå, så jag la mig i sängen försökte sova men de va fest till 9 på morgonen så fick ingen sömn alls :/ .. men men, sen på lördag morgon så hämtade mami mig, så drog vi till donken och ja fick i mig en hamburgare och sen vare bara åka hemåt till kära Vallentuna som jag saknat ihjäl mig =).. då min finaste Marina kom upp till mig och myste me mig, åt god middag och sen fixade jag henne och sen drog vi ner till henne och förade lite och pratade om ALLT.. girltalk u know ;) underbart sånt dära... sen så smsade bästa Eddie mig och sa att dem var på tre kronor, så vi började knata ditåt där jag träffade ALLA mina älsklingar som jag saknat sönder i 3 veckor!.. blev så jävla glad av att träffa dem alla :):):) .. sen vi dansade och drack hela kvällen min bror dök upp också :) ytterst trevligt... sen så vare bara åka hem sova, hade de lite jobbigt den dagen också.. men orkar inte bry mig längre, du har ditt val .. eller hade, jag orkar inte längre! sluta lek så jävla mycket.. säg det istället, fyfan trött på de.. PASS PASS!

Iallafall, imorgon så drar jag till förskolan och jobbar från 7.45 - 16.30.. sen tar jag bussen till u-väsby och drar till mami hämtar Chila hos min hundvakt sen skjutsar hon oss till Kungsängen! och jag kommer inte till Vallentuna förrens sista februari .. då jag ska jobba här i 6 veckor + att jag fyller 20 år och de blir fet kryssning me mina bästa :) LÄNGTAAAAAAR!


En bild jag tog igår, innan utgång :)


Kommentarer
Postat av: Therese

M så du menar inte Mass Hughes? :D haha älskar tjejers bloggar.



KRAM THERESE MORBERG! :D

2010-02-16 @ 08:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0