Helt slut.

Hej alla underbara, idag har jag jobbat många timmar med mina små busfrön... imorgon är jag kanske ledig, då ska jag ta hand om mig själv.. sola och bara vara, behöver det! helt jävla slut i kroppen...
sen ska jag jobba torsdag och fredag!
sen i helgen blir det mys & party me mina bästa...

Sen på måndag och 6 veckor framåt så ska jag jobba på förskolan, fasta tider varje dag! ska bli kul, men att bara ha jobbat ibland till heltid, det kommer bli tufft! :) men jävlar vad kul vi ska ha på förskolan.. :):)

Nu ska jag ut me min bebis på en kvällspromenad, sen ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och mysa me min älskling, sen sova!
ny dag imorgon och nya tag ! :]

Hörs imorgon, natti natti <3

p.s jag saknar dig....

Kommentarer
Postat av: Malin

Festa med de dina bästa på fredag eller Lördag?

2010-02-24 @ 00:07:35
Postat av: Sandra - Foto ♥

vem saknar du? ♥

2010-02-24 @ 21:09:01
URL: http://smarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0