Hellojsan!

Godmorgon (?) :)

Hej alla underbara! vaknade upp imorse på toppenhumör... mår skit bra just nu, jag lägger allt skit bakom mig.. vet att jag har världens bästa vänner & världens underbaraste familj... =)

Gårdagen : Jag låg och kollade på film, sen runt 12 drog jag ner med Nadin till centrum där jag mötte upp Saro och drog in till tre kronor, och de va hur mkt folk som helst dära... trodde jag inte veckan innan löning! men det var kul träffa alla =) så vi var där, ( nykterttillstånd ) .. så vi drog sen runt 20 över 2 .. till donken käka lite, snacka skit om lite som hänt! .. sen drog jag & Saro till Fredde där han och Danne.S satt och drack öl , vi låg och dog av garv åt Danne's torra humor  LOVE IT! ... haha runt 5 imorse låg jag i sängen, titta lite tv.. sen somnade jag! .. vaknade idag, gick ut me min bebis i SNÖSTORM! herregud vilket oväder...

Ikväll blir det lite dricka hos en vän, sen går vi ut och umgås och dansar lite! underbart.... bara 12 dagar kvar sen är jag 20 år ! hiiihii =))

LÄNGTAR! :):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0