Genom tiderna

Godmorgon (?) eller aah ahah.. nej men tjuulluuu alla glada =D
Jag har precis duschat och sånt, Marina kommer vid 6 då ska vi laga väärsta goda middan.. kan ni gissa vad? ni som känner mig VET vad det blir hahahaha =D bääästa! , orkar inte annat =)...

21 jävla dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!! DRIVER NI???????? åååh va tiiiden har gått fort, jag älskar det men samtidigt hatar det, vart har min galna barndom tagit vägen? när vi drack varje helg i smyg, sa vi var hos någon och sov titta film.. vi drack hela kvällarna och nätterna.. alla helger när jag var i Rissne, smög med att jag hade pojkvän där ... drack hela tiden och var ute sent, men mamma visste inte haha.. fyfan vilka tider! första fyllan hos Eddie min bästaste, 12 år och spydde som en gris... då mina bröder kom nedspringandes dit på kvällen och hämta mig... mamma gick hemma och var jätte orolig, och jag som ALDRIG mer skulle dricka haha ;) YE RIGHT!

Vilka tider, vilka minnen man har .. 21 dagar sen är man 20 år! .. herregud, jag minns när jag längtade så mycket till att bli 18 år, kunna gå ut på krogen, dansa och göra allt.. nu man är 19 inte ett piss händer, 20 år .. systemet haha :) halleluujah för systemet :P:P! ... aah de e sjuuukt, =)

balen 2006  - liten och oskyldig =)



Sommarfyllor




Gröna lunds fyllor






Alla dessa kryssningar ...















Haha en galen kräftskiva som spårade uuur...




Alla dessa fyllor på våningett ahha ..





Allt detta jädrans shottande... ahah fyyyfan!




Alla underbara utgångar!








Alla dessa klassfester haha :D










Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0