Gårdagen

Woooho! :) hej alla underbara jävlar...
Igår hade vi skiiit kul, det började med att jag Malin Anso Jane & Erik åkte in till stan, vi förade påvägen in... när vi kom fram till Chaplin's så mötte vi Libo Tony Nicklas och ett helt annat rös trevligt folk! Marielle kom också efter några timmar... =) Vi dansade arslena av oss, sen hamna vi tydligen vid strippstångarna resten av kvällen där vi tillbringade mycket dans, och vad som hände ska vi nog inte gå in på så djupt här i bloggen, men ni kan väl nästan gissa ut det haha ;) My girls ! ...

Runt halv 3, bestämde vi oss för att röra oss.. och de skulle Libo och dem också göra, så vi drog till Mc donalds och köpte me oss hamburgare och gick mot tuben... där vi fick sitta i 25 (!!!!!) fucking minuter!! ... vi chillade, rökte och snacka skit i väntan på att fittbanan skulle komma.. när den väl kom så hoppa vi på och åkte mot Danderyd... Marielle & Malin åkte till Flemmpan me några så dem joina inte oss hem... Vi kom iaf fram till Danderyd och då kom bussen, satte oss och alla va helt fucking slut i huvvet förutom jag , jag började sätta på musik och dansa hahaha! =) party like a rockstar elleee? :D ... Erik däckade haha, Anso också inom kort.. Jane typ me haha... och ja va vaken :P:P!

Sen kom gulliga Micke på bussen i täby kyrkby, rätt DYNG! haha.. så han och hans kompis fick skjuts av min bästaste mami som hämtade mig faktiskt runt 4 halv 5 i centrum då vi kom fram ! :) BÄSTASTE MAMI! .. så dem fick också skjuts hem! :) haha ... sen vare bara lägga sig i sängen och sova.. skönt att man var nykter! men hade galet kul igår tack alla jävlar =)=)=)=)!!!!

Bilder kommer sen, när fotografen laddat upp dem! =) PUSS KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0