YES!!!!!!!!!

Igår var en nice fredag, började me att jag drog till Sarah på förkrök med henne och Amanda, aldrig träffat kvinnan förut men hon var hur trevlig som helst :) så det var nice! ... sen runt 11 drog vi ned till tre kronor, träffade alla andra underbara jävlar.. dance and alcohol! ;) .. sen så efter en stund kom Eddie dit min bästaste <3 , så när de stängde så drog vi till donken i Hägernäs jag Eddie Marcus & Saro .. mötte upp Pierre och några till grabbar från Solna där .. så vi käka snacka skit spela musik levde livet helt enkelt :)

Sen drog vi hem, nu ska jag snart duscha fixa mig .. sen tagga me släkten till Sumpan där vi ska äta god middag tillsammans.. fira påsk samt min 20årsdag & min bror 24 årsdag! .. sen blir de hård utgång ikväll !!! GLAD PÅSK ALLA! .. om jag hinner bloggar jag när jag kommit hem ikväll, men nu har jag lite bråttom.. pusskalas <3



Ska sen eventuellt träffa denna åsna !

Nu kommer han hata mig för jag lagt upp denna bild
haha :) pussss


Kommentarer
Postat av: crem

Haha men gud:), du minns mig nog inte. Men vi hade kontakt via Playahead för många år sedan. Hoppas allt är bra med dig, kul att du har skaffat en blogg.



Glad påsk, kram!

2010-04-04 @ 01:12:03
URL: http://cremak.blogg.se/
Postat av: crem

sv: Ahja som sagt vi hade kontakt via PA för många år sedan. Jag väljer att inte ha bilder på min blogg, har 2 på headern mest syns la ej så bra kanske. Well well tack så mycket:), det var allt från mig skulle bara kolla läget. Ha det bra.

2010-04-04 @ 17:10:59
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0