Yes..

Sammanfattning av min helg!

Hej alla underbara, i fredags så var vi några stycken hemma hos mig.. och några från Solna dök också upp, mycket mysigt.. vi satt drack snacka skit, spela spel och umgicks! sen så drog vi till Näsbydal mötte upp Lillis och några mingla lite snacka skit, sen drog vi till tre kronor mötte upp resten av packet... sen vidare mot Alex hämta några saker, samt träffa Eddie och kramades lite :) sen begav vi oss mot mig igen på morgonen =)

Lördags, så drog jag till Alex drack lite spela spel, sen drog vi till Fredde på fest .. träffa mina babes igen och min underbara Eddie =) , sen drog jag Saro och Alex till centrum .. tre kronor träffa upp folk, senare träffa vi upp Sarah i centrum.. då vi tog taxi hem till Robin Hemland.. mysig lördag :)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0