Tankar, men skit i de haha!

Saknar den mysiga närheten från någon man tycker om ... saknar kärlek från någon man tycker om, saknar skrattet tillsammans, allt man hittar på tillsammans... var så länge sedan jag upplevde äkta.
Mamma säger att jag ska inte stressa, det kommer med tiden.. men det finns vissa stunder man bara vill ligga hålla om någon, veta att man har någon där om det skulle hända något! .. visst har jag mina underbara vänner som alltid finns där, men man vill ha de lilla extra visst ? :/

My wife <3




Aja, ska inte sitta deppa... hihihi, imorgon ska jag till Solna ju .. och det kommer hända grejer dem kvällarna framöver kan jag lova er, :) något ni vill veta om kanske ? eller.... aah fast nee ;) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0