snark usch blä fy!

Godmorgon bloggen, aah 2 timmars sömn inatt.. om inte ens det? skit jobbigt.. haft en snarkande åsna bredvid mig hela natten som varit förkyld, och jag och folk som snarkar går INTE ihop! fyfan vad jag hatar sånt.. så försökte sova från 11 på kvällen men var vaken till 3 på natten sen somnade jag en timme, sen så vakna jag igen... sen vakna jag vakna somna vakna somna.. hela jävla tiden! sen la jag mig i ett annat rum, jo men då kommer byggjävlarna och börjar borra där nere hos oss.. såklart att gästrummet var över badrummet så hela golvet sängen skaka och kändes som att dem borra i mitt öra.. aja roligt!

Lär sova en stund sen innan jag träffar alla underbara.. helt död , oh yes!!!

nu ska jag äta frukost, och chillnani puss.


Jag har jätte svårt för folk som snarkar, har ni det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0