MY FUCKING SOULMATE <3

      

Underbara sol, tack tack! idag har varit en mysig daag ...
har myst hemma me min bebis hela dagen, och slappat.. haha, sen gjorde jag middag till mig och mami ! mums, sen blev jag så sjukt sockersugen så tog lite hallonglass / kolaglass i frysen ... hihii , jag har ju slutat me godis och allt sånt.. har inte ätit godis på 3 veckor tror jag (?) ... men glassen den stod och vänta på mig så fick i mig lite bara,  :)

Solna tomorrow, underbart.. ska hem till min älskling, gissa om jag saknat henne.. ojojoj saknar ihjäl mig efter min soulmate, ska sova där .. vi ska ut på kvällen göra stan osäkert, sen får vi se om jag sover kvar tills fredag till och med, är ju hundledig från och me imorgon till söndag, min bror och hans tjej ville ha Chila då :) så ska passa på att sova borta så mycket som möjligt!
speciellt där hos min baby :)

Blir nog fest i Tensta på onsdagkväll eller så blir det utgång, får se vart alkoholen för oss haha.. men vi vet att alkoholen för iaf oss tillsammans i samma säng på nätterna, :) jag lever i celibat just nu, det har jag inte sagt va ? men så är det iallafall =) hihihi

   


    

 

  


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0