mmmmmmmmm

Hej alla underbara! fan vad jag suger på uppdatering ibland... och det är inte OKEJ! , eller egentligen är det okej för det är ju min blogg, jag bestämmer ju om jag ska skriva eller inte.. men vill ju inte göra mina söta läsare besvikna right ? ;) ... iallafall vad har hänt dem senaste dagarna .. hmm, i fredags blev det ju hem till Sarah på förkrök sen utgång... sen i lördags så blev det ju sumpan på en restaurang med min släkt och åt god middag .. firade min 20 årsdag osv osv ! :) sen drog vi vidare till moster i Hallonbergen där vi drack gott vin och skrattade åt allt möjligt.. tog påskbilder och skickade till våran mormor i Italien :) ... sen drog vi hem runt 10 .. då jag drog på en hemmafest hos Ann-sofie .. ytterst mysigt! .. trevligt folk och gott vin till :) .. sen runt 1 tog jag tåget till Vallentuna mötte upp mina älsklingar ( Eddie , Marina , Mickis ) bland annat .. och sen några till :) träffa dem drack öl och snacka skit .. dansa och skrattade, sen drog jag hem ! .. sen igår satt jag och Marina och nörda oss i soffan titta på alla möjliga bästa program som går på söndagar ... mig<3söndagar .. bästa jag vet =) !

Sen runt 11 kom Nadin till mig, så vi tagga på fest i Gribbylund träffa Shady och några till mycket mysigt! .. sen runt halv 1 tagga vi hem, och jag la mig i sängen titta tv och somna .. skit SKÖÖÖÖÖÖÖNT! .. sen jag vaknade imorse och såg att det SNÖADE ???????? OMG :O! jag blev tokig, va äre för äckel land vi bor i???? THAILAND VEM FLYTTAR MED MIG ?? =( .. trött på den här skiten! ...

Onsdag  - KRYSSNING! , taggade vi e brudar ... fyfan vad kul vi ska ha =) längtar galet.. flippnatiooooon =) u name it babe's!!

Nej nu skall jag göra lite ärenden, vi hörs senare Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0