Mina älsklingar

 



  

    


    

Jag fick ett samtal från min pappa idag, och jag bara kände hur allt kom på en och samma gång.. jag har 3 bröder och 1 lillasyster , och jag träffar mina storebröder hyffsat mycket.. men inte mina småänglar! dem bor hos min pappa alldeles för långt ifrån mig för att åka kommunalt.. jag saknar dem grovt, när pappa ringde idag.. hade Angeliná börjat på dagis, hon är 2 år... men det kom lite senare, jag blev så glad.. hon får träffa nya kompisar... ha kul på dagis, min lillebror Kim har blivit så stor pojke han är 10 hela år! och tiden har gått så fort, jag fick en klump i min mage att jag inte träffaar dem så ofta, när jag lämnade dem sist .. så började syster gråta och Kim ville inte släppa taget om mig, jag är som en extra mamma för dem och jag är glad att jag fått just dem som småsyskon, jag älskar dem så oändligt mycket, det värker bara jag skriver om det.. jag vill kunna finnas där för dem 24/7 men jag kan inte det, jag satt och tänkte idag.. jag måste faktiskt fixa mitt körkort, att inte kunna åka dit när jag vill skär i mitt hjärta, Kim saknar mig Angeliná behöver mig mer än någonsin nu! och jag vill kunna åka dit när jag vill, men går inte så bra kommunalt... jag vill bara att dem skall veta att jag aldrig kommer lämna deras sida, jag kommer alltid finnas där som en storesyster för dem, dem är mitt allt.. varje andetag jag tar, tar jag för dem!

Har inte träffat dem på 2 månader, och det skär i hjärtat!


Storasyster älskar er sötnosar, jag saknar er varje dag.. varje sekund,minut,timme... ni är mina änglar, mitt blod! jag kommer aldrig svika er, Syster älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0