GÅRDAGEN!

Ja men eller hur, ångesten kom men nu kan ångesten försvinna (?). Herregud vilken onsdag, började med att jag mötte upp Isse vid Danderyd, där tog vi en buss mot Brommaplan och hoppade av vid Solna C, så vi mötte upp Marielle och vi drog och handlade våran mat vi skulle laga.. FAJITAS! ;) schtekigt! , där satt vi tre drack och åt skiit god mat, rökte cigg efter cigg och bara pratade gamla minnen, nuvarande minnen! ..riktigt näjszt faktiskt! .. sen kom vi till den punkt då Isse blev full, Marielle full och jag galen ? hahaa.. herregud säger jag bara , sen tog vi en taxi till Fridhemsplan till nivå 22 där vi skulle fortsätta vårat krök! , vi drog shottar och drack ooze ! senare mot kvällen kom Saro förbi också :) sen drog vi till Chaplin's och fortsatte kvällen/natten.. mer behöver vi inte gå in på, kaos kaos kaos! men ändå trevligt, tack för igår älsklingar! .. nu äre bara ha ångest och ta dagen som den kommer för imorgon drar vi ett krök igen ;) 

Nej nu skall jag hänga mig själv hade jag tänkt, och äta middag.. återkommer senare med bilder från igår :)

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0