Dålig uppdatering!

Jajaja! jag veeeeeeeeeet!, fan inte alls haft tid, haft de såå busy idag!.. vaknade, drog me Nadin till solarieöarna och solade 40 min! haha , syns på mig... bite me ;)  Nu är man brun & fin! .. sen vi drog till mig käka maat, och titta på tv.. chilla på Sara, försökte plugga teori gick inte så bra, vi blev distraherade av fina killar hela tiden på internet haha! '' ooh kolla här, asso Cazzi du måste se han .. aassoo kolla han, fyfan asso hans kropp.. vet du hur snygg han blivit hahaha! ''  Ni kan ju inte bli förvånade (a) haha! så är brudar, deal with it!


Senare drog vi till Ekeby jag Sara & Nadin, mötte upp Cozma & Cicci .. tog några cigg chilla snacka.. sen drog vi hemåt, titta på idol .. haha asso jag dör .. skööna dem e!!.. nån som vet vem den där Noor var i Södertälje, hola at me haha... Nu sitter jag här, bloggar och driver runt lite.. snackar me Yassine på msn haha skön snubbe.. han ska komma hit i veckan, chillnäni snacka skit...

I love you guys'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0