sliten?

Hej alla lovers! vaknade runt halv 11 idag... sjukt jävla trött från fredags när jag jobbade så länge och sen drog ut dansa och kom hem tidigt på lördagsmorgon! .. så igår iallafall.. låg jag kolla film och poppade popcorn helt i min ensamhet :O haha :) det var skönt! låg i min soffa kolla tv, mös mös mös! .. sen så säger Abbe att jag ska möta upp han, så jag drar ut möter upp han och vi drar mot centrum träffar lite folk, sen kommer annat folk..drar vi vidare me dem ner till tre kronor där alla verkligen var haha! så där var vi hela kvällen mysigt och väldigt kul träffa alla, sen runt kvart i 2 kommer Stefan och hämtar mig.. vi drar till Solna hämtar upp Sasha & Kim! sen drar vi hemåt.. jag slocknar på 2 sekunder.. helt död! .. fyfan, jag känner nu jag behöver mer sömn! *zznarK*...

Snart ska jag och mami åka handla lite, sen ska vi fixa mitt nya sovrum! bära in säng osv... bloggar senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0