Sammanfattning

Hej alla underbara! sovit gott? det har jag :)

Igår så tog jag det lugnt faktiskt, jag drog hela dagen och shoppade med min bästa gurlie Nadin
sen drog vi hem, så jag tog de lugnt ett tag, Nadin åkte hem hon skulle upp tidigt idag..
högskoleprov .. :O fuuuunn! så mami släppte av henne hemma, vi var alltså i Väsby igår
och shoppade, så åkte vi hem me mami när hon slutade :] Sen hade jag absolut ingenaning
om vad jag skulle hitta på, på kvällen... det fanns alternativ
antingen dra till Väsby igen på fest me Putte och några? eller dra ut me Kicki och dem på våning.
Jag kände inget direkt sug för jag var sjukt trött, så jag ringde min kära Sarah och frågade vad
hon skulle göra , hon skulle ta de lugnt me hemmamys! så jag och Rebecca dök upp där..
Vi kolla idol, och drack goda irishcoffé ' eller hur de stavas? ahah.. gott var det, så satt vi
snacka skit hela kvällen och mös med tända ljus och gurlie talk :).. strax innan 2 drog vi hem, och jag däcka hårt i min säng
var såå trött.. och vi hade en sån mysig kväll, ingen alkohol och bara mysa tillsammans :)

Vi drack 2 sånna dära IrishCoffé , me lite whiskey i.. annars var det inget annat :)
skön slappar kväll/natt , tack brudar ! <3

Nu idag ska jag väl ta de lugnt, ska ned sen vid 4 till centrum möta upp en brud
byta jacka, för vi råkade förut av misstag ta varandras hahaha.. lätt hänt!

Ikväll får jag se vad som händer, Kicki och dem ska ut igen.. kanske joinar dem
eller så ska jag ha myskväll igen me Sarah :) vi får se...

Vad ska ni göra ikväll ? Puss!



Bild på mina sötnosar :)





Sarah :)




Rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0