Min vackraste ägodel.♥

Det finns så mycket jag vill säga dig älskling, det finns så mycket jag vill berätta för dig...
det kan ta år att skriva ned hur mycket du verkligen betyder för mig...
Vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans, äkta vänskap!
finns ingen absolut ingen på hela denna jord som kan ersätta din plats i mitt hjärta
Du är min prinsessa, mitt hjärta.. du gör så mitt liv är underbart!...
Vi har så sjukt mycket minnen ihop, sånna minnen som slår allt!
jag skulle aldrig kunna byta ut dig mot någon annan, vi har pratat så mycket om äkta vänner
och vi vet vi är äkta mot varandra, jag kan berätta allt för dig och du allt för mig..
du vet saker som ingen vet, och som ingen någonsin kommer få veta...
Du är speciell för mig, du står mitt hjärta väldigt nära Nadin Dib.

Jag byter aldrig ut något som betyder guld för mig,
jag älskar dig och kommer alltid finnas vid din sida..
Du & jag genom allt, jag älskar dig älskling..


Caszh ♥ Nadin

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0