Måste klargöra en grej bara!

Nej kära vän jag hatar inte dig, jag är inte sur på dig.... jag tycker inte illa om dig.. du tog inlägget några rader nedåt riktat mot dig.. det var inte riktat mot dig alls... jag älskar dig och tycker inte illa om dig alls!
Du vet att vi gått igenom så jävla mycket på så kort tid, och vi har haft så jävla roliga stunder..
sjukt roliga stunder, skrattattacker som slutat me kramp och träningsvärk dagen efter..
Vi har haft våra stunder då vi gråtit i varandras famnar, du har pratat ut och jag funnits där
likaså DU.. du har förstått mig som ingen annan, jag är glad att du flytta hit till Vallentuna
även om det inte är en höjdare, för då fick jag träffa dig! kommer aldrig glömma när jag
en dag var inne på playahead när det stod du skulle flytta hit och var helt vilsen...
visste inte vem du var, men välkomna dig.. och du hade din coola moppe :D haha!
glömmer aldrig när vi hälsa första gången, hockeyflickan right ;] ihihhi!

Du har vuxit i mina ögon som fan, du har vuxit dig... vi har haft våra problem
men allt går att lösa, jag är glad att vi löst dem.. glad att du kom in i mitt liv.
Vi har inte kännt varandra massa år, men de känns som det.. många tror vi är syskon
jag har alltid kul me dig, vi kan hitta på sjuka saker som att dra på krogen i Uppsala
helt plötsligt på kvällen? .. dra på fester åt helvete för att hitta på saker...
du är underbar Sara, tro inte jag tycker illa om dig... vi har haft våra problem
men jag är glad att vi fann tillbaka till varandra, du är min tjackis remember?  :)


Åren har varit bra, alla utegångar har varit fantastiska...
alla gånger i parken, alla gånger vi bara tagit de lugnt
kollat filmer bloggat, glidit runt.. du är en underbar tjej
och jag hoppas du hittar någon att dela ditt liv med för
du förtjänar inget annat än att vara lycklig.


Jag kommer alltid finnas här för dig i både lätta & svåra tider
och det vet du, du VET vart du har mig.. jag kan inte säga mer
än att jag älskar dig massor bruden & jag hoppas du vet att
du har mitt hjärta till 100 %.


Stor kärlek till dig älskling..




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0