Malin 20 år!

Ojoj vad dålig jag har bliivit på att uppdatera, haha vad har hänt med mig (?)
Jadu, kanske har jag viktiga saker än att blogga för mig, som sagt...

Jag har precis städat rummen och fixat fint, massa saker som ska kastas
dock på släpet och köras till tippen, sen är det klart! när jag får min lön
ska jag kolla på en soffa också, längtar tills jag köpt! :]

Imorgon är det fredag då ska jag jobba från 16.15 - 7.30
riktigt skönt faktiskt, money money! .. sen på lördag ska jag
sova ut lite, fixa och trixa inför Malin's 20 årsfest jag ska på.
Vet dock inte vad jag ska vara ännu, :/ men de löser sig..

Grattis Malin på 20 årsdagen förresten, måste tilläga! :]
hon fyller det idag, hur skönt måste inte det vara..

Själv har jag bara ..5 månader kvar, typ.. ah typ.

3 mars, blir jag 20 :] wiiho haha! :D

kommer ihåg när man ville bli 18 så gärna
och här e jag nu 19 år och livet är detsamma
förutom att jag kan gå ut och dansa på krogar..

Nu vill man bli 20 år, för att kunna gå på systemet själv
och slippa be andra, men sen då? vad längtar man till sen?
eller går livet utför? haha! :p fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0