lyckligt lottad.

Jag är så lycklig, jag är så glad... =]
Mitt liv är bäst, jag har världens bästa kompisar...
jag har världens bästa mami , världens bästa familj.



                      
Jag är lyckligt lottad som fick så bra liv, haha!
nu sitter jag och skryter, men det skiter jag i.
Jag hoppas ni förstår att mitt liv är perfekt..
Jag har mina riktiga vänner, mina äkta..
behöver inga andra fejkade äckelungar...
och ni vet vilka ni är, glad att kontakten är DONE.


Det finns få jag kan säga allt till, men dem få betyder mkt.
Det finns dem jag litar på till 110% , dem jag kan gråta inför
Dem jag kan skratta med och göra bort mig inför..
Dem är inte många, men dem har så stor plats i mitt hjärta...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0