Jobbjobbjobb.

Heeeeeeej alla underbara läsare! vaknade runt 9 imorse
pigg som jag var, konstig nog för jag somna 2 inatt..
så hoppa jag upp ur sängen, okej nu ljög jag..ihihih
jag låg och pussa på min bebis innan jag gick upp (:

Sen for jag upp, gjorde frukost och ätit.. snart ska jag sätta på en kopp kaffe oxå.
Idag så väntar en lång jobbnatt ... suck, men men vad gör man inte för money?

jobbar från 16.15 - 7.30 .. ska iof bli skönt, hon jag jobbar hos älskar idol
så blir väl idol ikväll, någon som brukar följa det? inte jag iallafall.. men gör undantag.

Händer väl inget speciellt, förutom att en som är intresserad
av att få vara dagmatte som jag ska träffa idag, dock känner jag han
så det är skönt.. så det inte är en psykopat som kommer liksom , vem vet ?

Så vi ska gå ut idag, så ska han få testa.. hon e speciell, det må jag lova.
men tror det kommer gå JÄTTE bra :] ..


Nej nu ska jag fixa kaffe, bloggar senare puss.


Kommentarer
Postat av: Emelieé

Nej men nästan, mestadels rednose och lite amstaff.

Är de din hund eller? :)



Okej men hur får man in en fot där då? Haha jag har jobbat inom restaurang branchsen sen jag var 15 så börjar ju tröttna lite smått haha

2009-10-16 @ 16:28:51
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0