god middag.. kaffe på det.

Har ätit god middag som vanligt här hemma, mami gör alltid god mat! :]
strax ska jag ut på promenad med min bebis, jag har idag lagt ut i vallentuna steget
att jag söker en dagmatte åt min bebis, du ska vara stark och kunna gå ut me en
25 kilos muskelberg på promenad, leka lite osv... stark och tålamod!
Hon är en blandras mellan Rottweiler Amstaff & Schäfer..
Hon är en otroligt lugnt och mysig tjej när man är inne,
hon söker alltid efter pussar och kramar.. hon är helt otrolig.
går inte att INTE tycka om henne.. hon e helt fantastisk.

Jag kommer behöva det heltid när jag får fast anställning, tills vidare
så är det ibland när jag hoppar in och jobbar, är du intresserad? skriv här i kommentarerna.
eller maila mig [email protected].

Drack nyss lite kaffe, fick fan skit ont i huvvet haha.. jävla skit.
nu sitter jag tar de lugnt, snart ut i det varma vädret!
me like :] hihihi!


'' Hej jag heter Chila och är världens sötaste hund, jag älskar att busa
och bollar är det bästa jag vet, jag söker dig som har tid att gå ut med mig
på dagarna och gå promenad, samt busa me mig! jag kräver inte mycket uppmärksamhet
men älskar att bli kliad och pussas är det bästa jag vet, varför jag söker en dagmatte
är för min kära matte behöver jobba så hon kan betala massa godis till mig hihih :)
ajuste jag är en riktig godisgris :] ''

Hör av dig, jag väntar me spänning :] pussar / Chila.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken finis hund :D



Jag skulle också vilja jobba som de! Måste man ha ngn sorts utbildning eller så?



Okej, men de beror ju lite på vart man jobbar om man säger så ;P Jag har jobbat på ställen där jag fick lika mycket i dricks som i lön om man säger så haha. Men på min sista jobb hade jag bra lön också, men de beror mkt på hur lång erfarenhet och så man har tror jag :)

2009-10-15 @ 20:28:02
Postat av: Emelieé

Vilken finis hund :D



Jag skulle också vilja jobba som de! Måste man ha ngn sorts utbildning eller så?



Okej, men de beror ju lite på vart man jobbar och hur mkt erfarenhet man har. Men de är många som fifflar i den branschen om man säger så. Har väl haft tur och jobbar på bra ställen, med bra lön och väldigt bra dricks ;D

2009-10-15 @ 20:28:55
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0