:D

Oj såg jag hade glömt blogga idag .. haha jaja jag har min ANLEDNING! jag har faktiskt varit på jobbet.. kom hem för någon timme sen, trött och sliten.. men har fixat mig, brudarna vill ha me mig till stan... Danne frågar om jag ska vara i tuna me dem, jag har beslutsångest.. orkar man åka in, sjukt kallt och sen ska man hem och vallentuna ligger ju inte direkt bakom hörnet utan tar sin tid, och man är hemma sjukt tidigt på morgonen? NEJ! fan jag orkar inte det.. har fan jobbat sen 8 imorse :/ ah får se vad jag gör! .. beslutsångest iaf!!

sötaste ungen idag på förskolan...

vi sitter och spelar spel jag och Filip, så ska jag ställa frågor

Jag : Filip, vad är en labrador för djur som man har i huset?
Filip: hmmm, * tänker länge * ... ee.. en .. en KOSSA!

haha sötaste eveeeer!! utan tvekan :D:D:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0