tankar & funderingar

Låg i sängen kunde inte somna om, har för mycket saker som rör sig runt i mitt huvud just nu!

Studenten : mindre än 2 jävla veckor kvar (?) , har det verkligen gått såhär fort??.. helt sjuukt, minns fortfarande första dagen i 1 an, man började i gymnasiet... tyckte det skulle bli jätte kul att få gå där och träffa massa nytt folk och bara umgås.. nu har det snart gått 3 hela år i gymnasiet & jag kan inte förstå att jag snart springer ut och skriker '' JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA ''. Helt otroligt, men gud vad det ska bli roligt att springa ut och vara stolt över att man orkat 3 år, fast jag varit lite lat.. men det har gått! och ta studenten också med mina bästa kompisar!... det betyder mycket, att ha min älskling & min släkt där <3.      

 

Kärleken : Ja nu undrar många om jag träffar/träffat någon för jag skriver hur lycklig jag är hela tiden, men det får stanna hos mig, vet att folk är duktiga på snacka så mycket skit.. det är inget jag delar med mig till folk i onödan.
Har jag hittat min älskling eller driver jag bara sönder er till vansinne ? ;)



Jobb:  Ja! jag har fått ett nytt jobb, äntligen säger jag bara .. jag som sökt och sökt! , men äntligen! .. jag ska skriva på avtal, sen paff börjar jag jobba! men innan dess får det förbli hemligt!



Vänner: Jag har nog dem BÄSTA vännerna man kan ha på denna jord, jag vill tillgängla några speciella rader till mina brudar jag umgås med dagligen, som finns vid min sida & stöttar mig till 110 % ... hade nog inte klarat mig utan er ALLS. Ni är lyckan i mitt liv, och lyser upp min vardag ! ... Tack Tack Tack för ni gjort så jag orkat dessa år!  Älskar er utav hela mitt hjärta !

 

Familjen : Jag har nog världens bästa familj, visst man bråkar kanske till & från, men man ska aldrig underskatta sin familj .. det är mycket i ens liv. Visst man kan säga '' fan vad jag hatar mamma, hatar min bror lalala '' .. men det är för stunden för man bråkat (?) .. jag lovar, ni som underskattar eran mamma är bara dumma! .. hon och jag kan bråka , men utav hela mitt hjärta är hon min allra BÄSTA kompis & min själsfrände! .. min mamma är en guldklippa för mig, hon är en grym mamma med båda fötterna på jorden, tror inte NÅGON är så lyckligt lottad som mig! även om vi bråkar ofta, men hallå hur normalt är inte det? ;) jag e ju bäst ;) hahaha (:  vi har väldigt STARKT band i våran familj, det är jag tacksam över!



Jag drog upp några kategorier i mitt liv, som jag är nöjd & lycklig med! ... kommer jag på fler.. blir det i nästa inlägg, men nu ska jag nog sussa igen .. eller försöka hitta på något?  börjar ju inte förrens 11.40 idag :O

underskatta aldrig dig själv, dra upp några saker som gör dig lycklig varje vecka.. det betyder mycket för en själv ! =)

Puss så länge

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0