studenten 09

Lyysssnaa, mitt liv är bäst!! har fått nytt jooobb precis, ska jobba mitt första pass imorgon .. =) 16.15 - 22.30 ungefär :)
underbart, yesyes!!, sen drar jag & mami till Italien i juli aug? något.. hon ville jätte gärna följa med, men varför inte? kan inte bli bättre.. jag mamma mormor & kusinerna.. dricka vin varje kväll, skvaller och bara umgås! ..  ;) BÄÄSTA!!!

inför studenten nästa vecka :

Torsdan -  ska vi glida runt i stan i en cab.. jag nadin sara.. ha våra flaggor på ryggen våra mössor och hinka!
Fredag - Vi tar studenten!!!!! , det kommer bli en oförglömglig dag, så underbara människor kommer komma till min mottagning! och jag kommer inte må bättre! ..


På lördag ska vi brudar till grönan, chillnaani umgås och sådära.. =) hink? haha ! .. sen massa andra ska nog också med, asso fattar ni hur underbart det är .. jag tar studenten med mina BÄSTA tjejkompisar!!!  ( har inte glömt er jessi & sarah ) .. love you. .. bästa bästa bästa!!.. sen jag ska njuta av mitt liv, jobba resa utomlands.. dra på festival!! .. umgås me mina brudar... aahouuhh de liveeet <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0