så äre..

Hej bloggen ! har inte haft något alls att skriva om idag, så har inte haft lust att blogga... men vad har jag gjort idag? , jag har stääädat ätit frukost (?) med Marielle som slockna hos mig igår ! .. sen har jag städat hela dagen, och chillnani bara ! :) .. jaaaaag vet iiintee vad jag ska göra ikväll , det lutar mot stan med Sara Nadin & Siri på nån clubb ... men vad ska man göra där? .. orkar faan inte hahaha! .. skönt när jag skrivit på mitt avtal för mitt nya jobb, då jag kan börja jobba och ha något att göra varje dag & på helgerna och sluta dra ut o festa när det inte ens är roligt längre ? :/ det beror på vilka man är med, för det gör mycket av min kväll!  

ney nu ska jag äta middag, eller alldeles strax! sen ska jag hoppa in i duschen, och fixa mig .. sen får jag se vad kvällen ger mig! ..

Puss & Kram / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0