Haha, sanningen ;)

Hej underbara blogg! , igår så drog jag till skolan.. sen drog jag direkt till stan med Sara Naylo och dem skulle shoppa och så, jag skulle träffa en kompis! .. jag & min hemliga vän drog till kungshallen åt mat snacka skit, sen drog vi en fika .. gick runt i alla affärer kolla kläder osv... sen skulle ** dra på boxning ! , så då drog jag och mötte Sara och Naylo igen.. vi drog på ett café , sen så var jag uttråkad och jätte gärna ville gå på krogen och höra musik och allt ... Sara kom på att det fanns en biljett redan betald för en skiva som hon skulle på kvällen!.. så den tog jag och drog med henne på, det var på´: Södermalm , ett ställe.. =) världens mysigaste krog!!!! .. där ska vi ha våran skiva på onsdag!! =) asso det var så jävla stort fint och mysigt! fyfan vad jag längtar !!.. vi drack inget, men runt halv 1 drog vi förbi donken sen hem till kära Vallentuna och sussade sjuukt skönt i sängen =) .. idag så vakna jag runt 10, ska till skolan runt tjugo i 2 och jobba med ett arbete med Josefiné! , sen runt 3 åker jag med Sara till stan hon ska jobba jag ska iväg och träffa en vän och umgås i fina vädret äta glass kanske (?) :) .. hörs när jag kommer hem  ,  haha om det inte blir en till studentskiva (?) HAHA!
puss så länge..

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0