.

Hej underbara blogg! , seg dag idag.. inte haft tid att blogga, haft så suuuperstressigt hela dagen/kvällen!
fick reda på att en person i våran klass fuckat allt så det blivit knas med våra biljetter till skivan på onsdag! , men ja fixade mina iallafall... ringde runt som en galning ! .. åkte till HB och lämna biljett till Thommy, hann inte det igår pågrund av förhinder som hände.. men nu är dem sålda! , och gud va kul det ska bli på våran skiva! underbart folk och bara njuuta för snart springer vi ut! =) 3 veckor kvar, helt SJUUUUKT! .. =)

Min studentskiva : Jag vet inte vad jag ska vara, men ja tror ja ska vara en vit haj AHAHAHA eller vafan ja vet inte något iallafall ... hahaha ! =)  Onsdag smäller det,  älskade Bv3 <3<3

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0