=)

Hej bloggen! kan ju börja me att berätta att jag inte kom hem så tidigt därför ja inte hann blogga!

Men igår ; Jag Isse Joséf gick på bio vid sergel.. vi kolla på Wolvervine, den var väl okej.. men inte riktigt min stil på film haha! men väldigt mycket Isse´s stil märkte jag ! :D haha sötis! ... efter det så gick vi till ett café , drack och myste med filtar ute skiiit mysigt! musik och allt .. sommarn är på väg ! =).. sen kom Sara och joina oss, så drog vi och skulle möta hennes killkompis.. haha, han var inte direkt NYKTER om jag säger det, resten håller vi för oss själva! , mer än att vi ALDRIG i våra liv ska träffa han något mer... tack för oss, men du var för mycket.. vi åt kebab och chilla, sen drog vi hem! och jag plugga lite... fan hitta inget blev galen, men tillslut var jag tvungen att sova! ... vaknade och hade skit ont idag :'(
Jag har en visdomstand som försöker trycka sig igenom mitt tandkött, och det är så irriterat så det är skit svullet så gör ont när jag äter & ska dricka något! , + att hela min vänstra hals är skit öm och jag har jätte ont så fort ja kommer åt den sidan ! :( usch!! ...

Sista dagen att köpa biljett till våran skiva är IDAG! , det kommer bli bra drag mycket folk och skön muusik! kontakta mig för mer information!! 

0762294487


eller

Msn : [email protected]

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0