:)

Jag är nog världens lyckligaste tjej ! , allt i mitt liv är helt fantastiskt och helt underbart ... ni som känner mig vet vad jag pratar om, ni andra ja behöver inte uttrycka mig mer än att jag är världens lyckligaste ! =) ... skulle jag sitta o berätta, skulle det ta år och böcker att göra för att ni skulle förstå! ..

Igår :   Isse kom till Vallentuna, jag & Sara mötte han i centrum .. så gick vi alla upp till mig, jag och sara fixade oss.. vi drog till m&g och mötte resterande folk ! , drack och snackade hela kvällen , vi skulle på efterfest men så blev det inte för Micke var trög o svara i telefon haha grrr.. Men iallafall, vi drog lite innan 2 hem och somnade!..
Idag har jag inte gjort så mycket, chill bara .. ska grilla snart med föreningen, sen ska vi festa ikväll vi brudar! .. Micke ska ha fest ikväll, nu blir det nog av haha ! =) .. eller så blir det M&G! .. shoooooooo ahahha ;) ... nej men får se!

min studentskiva är på onsdag! , och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig! det suuuuuuuger verkligen, men skitsamma, ja tar något bara ... =) ..

Söndag : Jag ska på bio !! vi ska see någon film ... minns inte haha, men det blir säkert jätte kul ! :)

men nu ska jag fixa o trixa , puss så länge!

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0