=)

Storstädat hela huset, dammat av och allt !! nu är deeeet sååå frääääääscht !;D ska byta lakan och allt också... det bästa som finns enligt mig är att vara nyduschad, sen krypa ner i sängen med nytt lakan nya örngott och allt!!! finns inge mysigare, jo att krypa ner med någon man gillar så klart :) bara ligga i hans famn hela natten och känna närhet och hur hans hjärta dunkar och hans andetag kämpar! ... finns inget bättre!  :) hihi , imorgon är det fredag .. då ska jag förbi skolan hämta lite uppgifter sen dra till stan med Sara & Sonja , titta kläder gå runt o glassa i soolen.. sen träffa upp Isse och dem, sen ska vi alla dra till Vallentuna!! ... nej nu ska jag fixa lite saker =) hemliiigt!! hihi puss så länge..

balen 06, titta va fin jag var.. isprinsessa (a) :) 

    

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0