dagen efter valborg...

Hej underbara läsare ! , haha ... igååår var brutaaaalt kul kan jag säga!, vi var några brudar & en kille som drog in till stan och skulle möta upp isse & hans vänner ... för att dansa och dricka hela kvällen!, kvällen började på Nivå22 där vi träffa Isse och dem, sen begav vi oss mot Mangobar efter några glas! ... Jag & Isse dansa HELA kvällen.. då menar jag HELA kvällen ... non stop liksom. haha ! :) så underbart ... blev lite för mycket alkohol igår kände jag när jag satt i bilen påväg hem från stan. hahaha, men det var så sjukt roligt att träffa Isse, vi firade han lite faktiskt ! :] han har precis fyllt 18 år... och han är en sötnos, han är riktigt ögongodis faktiskt mycket mysig och snäll kille...

Vi hade ju också mösspåtagning igår, snacka om att det var härlig känsla, men samtidigt lite tråkigt när alla lärare stod och sjöng för oss alla 3or, avslutnings sång, såå fiiin låt men hemskt.. det kom en tår här och där faktiskt, att man skall behöva lämna vissa underbara lärare och gå vidare i sitt liv... för mina 3 år på gymnasiet redan är klara! tiden har ju gått så fruktansvärt snabbt ! :/  om ungefär 1 månad, springer vi ut och ut i friheten! ... men kommer sakna alla underbara människor som gjort att jag orkat 3 år på gymnasiet, för det är verkligen inte lätt !
Massa olika tog kort igår på sina kameror, hoppas bilderna dyker upp idag, för då får ni se bilder i nästa inlägg..

Idag, jag är ensam hemma hela helgen.. så underbart skönt! .. idag ska jag storstäda huset, fixa o trixa! ... sen ikväll ska vi dricka, Isse och dem kommer förmodligen hem till mig ... eller så blir det vi brudar som förkrökar här sen drar till MG. hahaha..

Nej men nu ska jag lyssna på lite musik, börja städa osv... jag återkommer senare, puss så länge.

Världens bästa Isse ! <3



 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0