tisdag

shueee bloggen, hann inte blogga imorse för jag tog en extra lång sovmorgon :) snooza lite =)
men sitter nu i datasalen och försöker hitta fakta om Niger..om dödstraff,mänskliga rättigheter & viktiga policyfrågor! hittar INGET.. blir GAAAAAALEN!!!!!!... någon som kan hjälpa mig?, vet någon bra sida me den faktan? .. SKRIV! ...  har haft eget arbete hela dagen idag, så det är skönt! man kan anpassa sig själv lite efter vad man vill göra ... just nu så kollar jag runt men har ingen aning...  hmmm.. på söndag är det första studentskivan, temat är :  P tema .. alltså kan du vara ALLT som börjar på P.  jag ska bara PACKAD :D hahaha klockrent juuu eller hur ;D ...   ney nu ska jag ut och ta lite frisk luft ;) ni fattar mouhahaha ... sen ska jag fortsätta ... bloggar senare!! PussKram

LÄNGTAR TILL SÖNDAG :D PARTYYY!!

TREVLIG FREDAGSKVÄLL ALLA :D SKÅÅL

/ CIAAAAAAAAO

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaahah, aa lär ju inte bli svårt för dig att vara packad ;D BLÅSAN <33

2009-03-25 @ 14:51:51
URL: http://saaahara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah viiisst.. klockrent JU!!! :D .. nej de är inte så svårt , men mängden alkohol ska man få i sig.. är ju inte världens lättpåverkade.. man önskar att man vore de :P suck ..



Saknar dig Saaariih <3

2009-03-25 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0